החתונה הכפרית שלי: איך לארגן אירוע בקונספט כפרי?

חתונה כפרית

עולם החתונות עובר שינויים לפי טרנדים שבאים והולכים. כיום קיימים לא מעט טרנדים בהפקת חתונות, בבחירת לוקיישנים שונים ושלל רעיונות לשדרוג החוויה. הקונספט הכפרי הוא אחד הטרנדים החזקים בעולם החתונות, והוא מספק חוויה שונה לחלוטין מכל טרנד אחר. אז איך אפשר לארגן אירוע בקונספט כפרי?

בחירת לוקיישן

קונספט החתונות הכפרי מבוסס על החיבור עם הטבע ושילוב אלמנטים רבים הקשורים בטבע כמו צמחיה, ריהוט, סגנון האוכל ואווירה כללית. בדרך כלל, אפשר לבחור בגן אירועים מתאים או בלוקיישן ייעודי. ניתן לבחור בלוקיישן שיש בו צמחיה ירוקה כמו אזור מיוער, כרמים או בקרבת נוף הררי, ואפילו על ההר עצמו ובכך יוצרים נקודות תצפית יפהפיות לאורחים. ניתן לבחור בלוקיישן המבוסס על אלמנט המים כמו חוף הים או אגם (טבעי או מלאכותי). כל לוקיישן שנמצא בטבע או מכיל אלמנטים שונים שמכניסים את הטבע אל תוך האירוע, יוכל לתת אווירה כפרית, רגועה ונעימה ותחושה של חתונה מיוחדת.

הכל טמון בעיצוב המקום

אם כבר בחרתם בלוקיישן, הגיע הזמן לעצב אותו, ופה נציין שגם אם הלוקיישן אינו כפרי, באמצעות העיצוב הנכון תוכלו להתאים אותו לקונספט. כיצד? ובכן, ניתן לשלב במקום אלמנטים שונים שיהפכו את החוויה לאותנטית ביותר, למשל להוסיף עציצים או צמחים לקישוט ברחבי המקום. כמו כן, אם בחרתם במקום עם עצים רבים, אפשר למקם את שולחנות האורחים ממש בקרבת העצים וכך האורחים יוכלו גם להרגיש את השתלבות הטבע באווירה. הריהוט הוא גם חלק בלתי נפרד מעיצוב המקום, בחירה בריהוט הנכון יכולה להביא אמירה כפרית ורגועה ולהוסיף למראה האותנטי והמיוחד של המקום.

חתונה כפרית

אלמנטים לקישוט

כיום טרנד הבוהו-שיק חזק מאוד בשוק, טרנד שלוקח אלמנטים מהתרבות הבוהמיינית והצוענית והופך אותם לרעיונות עיצוביים. צמחים בעלי מראה מיוחד ישתלבו נהדר כקישוט בכל רחבי המקום ויעניקו אווירה טבעית ופרחונית נהדרת. ניתן להוסיף קישוטי אבן, עץ, קש או במבוק, חומרים שמקורם בטבע ויוכלו להשתלב נהדר בקישוטים. שטיחים, ציורים או פסלים יוסיפו טאץ' אומנותי ואישי, בהתאמה לעיצוב הכללי ולתנאי המקום. כדאי להוסיף אלמנטים צבעוניים כמו מפיות או כלי הגשה, סידורי פרחים, שיבולים או עציצים כדי להוסיף צבע וחיים לצבעוניות שהסגנון הכפרי מביא איתו.

קלאסה ועדינות אין, שמלות נפוחות ונצנצים אאוט

גם בבחירת שמלת הכלה וחליפת החתן אפשר להכניס את האלמנט הכפרי. שמלת הכלה יכולה להיות קלאסית, חלקה ועדינה, ויכולה גם לכלול רקמות שונות שיעטרו אותה ויהפכו אותה לייחודית. שמלות נפוחות, מנצנצות או בעלות אמירה אופנתית ספציפית כמו מחשוף עמוק או בדים מיוחדים יתאימו פחות לקונספט, אבל יתכן שעם מעצב השמלות הנכון ניתן יהיה לשלב בין הכפרי למודרני. חליפת החתן יכולות לשלב צבעים שיזכירו אלמנטים של אדמה, כמו כתום או חום, ופחות צבעים עזים כמו אדום או כחול. כמובן שניתן לשחק עם הצבעים ולהתאים אותם לקונספט, אך החיבור לטבע משחק תפקיד חשוב בעיצוב החליפה ובהתאמה שלה לאווירה הכללית. אפשר לשלב אלמנטים שונים כמו חגורה, עניבה בצבע תואם ונעליים ייחודיות שיתקשרו ללוק הכללי.

 

מה נותר? לאחל לכם המון מזל טוב!