מקומות מיוחדים לחתונה

החיפוש אחרי הלוקיישן המושלם לחתונה יכול להימשך לא מעט זמן, בעיקר כשיש הרבה פרמטרים להתחשב בהם, כמו מיקום גיאוגרפי, קונספט, עיצוב, עלויות ועוד. נכון, יש היצע רחב מאוד של אולמות וגני אירועים בכל רחבי הארץ, אבל מה עושים זוגות שמבקשים לערוך חתונה קצת אחרת ממה שנהוג ומקובל? ומי שמעדיפים לוקיישן שאינו סטנדרטי? האמת שיש לא מעט לוקיישנים מושלמים לחתונה, והנה כמה מהם:

גן לאומי

אם אתם חולמים להינשא בשטח פתוח, טוב לדעת שרשות הטבע והגנים מאפשרת להתחתן בגנים לאומיים בלוקיישנים רומנטיים במיוחד, כמו הגן הלאומי קיסריה, הגן הלאומי מצדה והגן הלאומי ציפורי. לכל אחד מהגנים הלאומיים יש תנאים לקיום הטקס (למשל, קיום חופה בלבד וללא מסיבה), כך שכדאי לברר זאת מבעוד מועד ולהיערך בהתאם. קחו בחשבון שמדובר בהפקה מאפס, כשמומלץ להיעזר במנהל אירוע. מה שבטוח, זו הולכת להיות חתונה מיוחדת ובלתי נשכחת.

וילה

בין אם זו חתונת צוהריים ובין אם חתונה בערב – ווילה מהווה את אחד הלוקיישנים האידיאליים ביותר עבור זוגות שלא מעוניינים להתחתן באולם או בגן אירועים. את האירוע מארגנים מאפס, כשיש לדאוג להושבה (שולחנות וכיסאות), כלים וסכו"ם, קייטרינג, שירותים ניידים (אם צריך), עיצוב החלל וכו'. היתרון בווילות הוא שהאירוע יכול להיות גמיש (וגם העובדה שיש בריכה, וזו יכולה להיות מסיבת קיץ מדליקה!), כך שתוכלו להתאים את האירוע לקונספט הרצוי.

טיפ: יש וילות שעלות ההשכרה שלהן היא גבוהה יחסית, ולא כוללת קייטרינג או ריהוט להושבה – בררו מה המחיר כולל, ובמה בעלי הווילה יכולים לסייע (הצללה, המלצה על ספקים שעבדו עמם בעבר, חלל ממוזג להתארגנות וכו').

על חוף הים

חתונות שמתקיימות על חוף הים יכולות להיות רומנטיות במיוחד, ואין ספק שזה לוקיישן מעורר השראה עבור הפקה של חתונות מיוחדות. גם במקרה הזה תצטרכו להפיק את האירוע מאפס, ואף לשכור חברת הפקה שתקים בעבורכם את המתחם. אם אתם מתכננים לקיים את החופה על החוף, ולאחר מכן לעבור ללוקיישן אחר כדי להמשיך את החגיגה, כדאי שתוודאו שהמרחק בין שני הלוקיישנים אינו רחוק ושיש לכולם איך להגיע.

מקומות מיוחדים לחתונה

בבריכה של הקיבוץ

גם אם אתם לא חברי קיבוץ ולא מתגוררים במושב, וודאי תשמחו לשמוע שיש לא מעט מושבים וקיבוצים שישמחו להשכיר לכם את רחבת הבריכה עבור אירוע פרטי. זה אולי נשמע לכם מעט מוזר, אבל זו יכולה להיות חתונה מיוחדת לא פחות מאירוע שמתקיים בלוקיישנים מבוקשים יותר.

במוזיאון

תודו שזה לגמרי שיק להתחתן במוזיאון. זה מיוחד, זה שונה וזה מעניק לחתונה אווירה ייחודית ועשירה בסטייל. יש לא מעט מוזיאונים שפתחו את שעריהם גם לאירועים כמו מוזיאון החצר הישנה, מוזיאון ההתיישבות וכו'. כדאי לברר מבעוד מועד את העלויות הנלוות לאירוע, כשחשוב לקחת בחשבון שאירועי בוטיק מסוג זה עשויים להיות יקרים יותר מהאירועים הקלאסיים.

ביקב

יש לא מעט יקבים ברחבי הארץ שיאפשרו לכם לארגן במתחם שלהם את חתונת החלומות, כשמדובר בדרך כלל על אירוע בוטיק. תוכלו למצוא יקבים שממוקמים בשטחים פתוחים, כך שהנוף במהלך האירוע בהחלט יהיה מרהיב ומיוחד. ומה לגבי האלכוהול? תהיו בטוחים שבאירוע שלכם יהיה יין משובח במיוחד.